Ο Μπράνσον και άλλοι «βαρόνοι» κέρδισαν δισεκατομμύρια στερλίνες σε βάρος της ποιότητας, της ασφάλειας και των τιμών.
Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία για τις επιπτώσεις που έχει στην τσέπη των φορολογούμενων το ξεπούλημα των σιδηροδρόμων φέρνει στην επιφάνεια ο επικεφαλής οικονομικός συντάκτης του Guardian Αντίτια Τσακραμπόρτι.
Ο γνωστός δημοσιογράφος, που είχε μιλήσει και στο Catastroika για τις καταστροφικές επιπτώσεις από την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας, αποκαλύπτει πως ο δισεκατομμυριούχος Ρίτσαρντ Μπράνσον εκμεταλλεύτηκε επιδοτήσεις δισεκατομμυρίων ευρώ των Βρετανών πολιτών πριν ακόμη εκδώσει το πρώτο εισιτήριο.
O Τσακραμπόρτι, ο οποίος έχει ήδη προκαλέσει την οργή του ιδιόρρυθμου μεγιστάνα αποκαλεί τον Μπράνσον «πρεζόνι» των επιδοτήσεων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα οι φορολογούμενοι έχασαν τουλάχιστον 30 δισεκατομμύρια στερλίνες οι οποίες μεταβιβάστηκαν με τη μορφή επιδοτήσεων στον ιδιωτικό τομέα.
Σήμερα τουλάχιστον επτά στους δέκα Βρετανούς ζητούν επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων, καθώς η εκποίηση οδήγησε τη χώρα να έχει τα ακριβότερα εισιτήρια στην Ευρώπη ενώ η λειτουργία του δικτύου και η τιμολογιακή πολιτική καθορίζεται από ξένες κυβερνήσεις.
Δείτε το ντοκιμαντέρ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και της INFOWAR production ενάντια στα σχέδια εκποίησης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Στα πρώτα χρόνια των ιδιωτικοποιήσεων σημειώθηκαν πολλά πολύνεκρα δυστυχήματα καθώς οι ιδιώτες επενδυτές δεν έδιναν σημασία στην συντήρηση του δικτύου ενώ η πολυδιάσπαση των υπηρεσιών προκάλεσε οργανωτικό χάος.
Τα συμπεράσματα του Τσακραμπόρτι στηρίζονται σε εξαιρετική μελέτη για τις καταστροφικές επιπτώσεις της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων, με τίτλο “η μεγάλη ληστεία του τραίνου” που ετοίμασε το πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο της έρευνας εδώ.
Σχετικά θέματα: