Πηγή: MediaTVNews
Ενδιαφέρουσα η ανάρτηση που αναδημοσιεύoυμε από τη σελίδα businessnews.gr για τη νέα ΚΥΑ με την οποία αυξάνεται το ποσό της εκστρατείας Εμβολιασμού από 18,5 εκατ. ευρώ σε 19,74 εκατ. ευρώ. Καταγράφοντας τις αλλαγές και τη διαδικασία μαθαίνουμε πως οι υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας θα διανέμουν τα ποσά πληρωμής στα ΜΜΕ που θα καταθέτουν τα χαρτιά προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων εμβολιασμού και μάλιστα τμηματικά και όχι στο τέλος της καμπάνιας. Με άλλα λόγια οι υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας αντί να ασχολούνται με τη στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας, θα μαζεύουν χαρτιά και θα μοιράζουν λεφτά στα δεκάδες ΜΜΕ που προβάλλουν τις διαφημίσεις εμβολιασμού. Οπότε γίνεται απολύτως κατανοητό γιατί τα ΜΜΕ δεν μεταδίδουν και ούτε πρόκειται να μεταδώσουν σοβαρή έρευνα για αυτά που συμβαίνουν στα νοσοκομεία. Η συνενοχή εξασφαλίζεται με μηνιαία πληρωμή διαφήμισης!
Όπως γράφει η ιστοσελίδα, υπήρξαν τροποποιήσεις στην ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 (24/12/2020) με τίτλο «Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων ανάθεσης και παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας, που απαιτείται για την υλοποίησή τους για την προστασία της δημοσίας υγείας και την διαμόρφωση θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19» (Β’ 5717)
19,74 εκατ. ευρώ το τελικό budget
Αναλυτικότερα, η νέα ΚΥΑ αναφέρει πως η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης της ανέρχεται 15,9 εκατ. ευρώ (€ 15.919.354,80) και μαζί με τον αναλογούντα Φ.Π.Α. 24%, ποσού3,8 εκατ. ευρώ (€ 3.820.645,15) αγγίζει τα 19,74 εκατ. ευρώ. (€ 19.740.000) και θα βαρύνει τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Υγείας έτους 2021. Υπενθυμίζεται πως η αρχική ΚΥΑ ανέφερε πως η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ήταν 18,5 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Η διαδικασία πληρωμής
Επίσης η νέα ΚΥΑ διευκρινίζει τη διαδικασία πληρωμής των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που προβάλλουν μηνύματα της Εκστρατείας Εμβολιασμού. Όπως σημειώνεται η πληρωμή προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ραδιοτηλεοπτικά, παροχής υπηρεσιών internet), και κάθε Μέσο προβολής πάσης φύσεως της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού διενεργείται κατά την διαδικασία της προκαταβολής του άρθρου 114 του ν. 4270/2014 (Α’ 143) από την αρμόδια Διεύθυνση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους σε συνεργασία με την Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Υγείας
Προς το σκοπό αυτό ο ανάδοχος, που όπως έχει αναφέρει το BusinessNews.gr είναι οι εταιρείες Tempo OMD και Wavemaker, γνωστοποιεί στη Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Υγείας και τo Αυτοτελές Τμήμα Προμηθειών του Υπουργείου Υγείας αναλυτικό κατάλογο φορέων που προβάλλουν τα μηνύματα της εκστρατείας, με πλήρη στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας τους (Διεύθυνση, νόμιμο εκπρόσωπο, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας).
Περαιτέρω ο ανάδοχος κοινοποιεί στο Υπουργείο Υγείας το πλάνο διαφημιστικής προβολής, τη λίστα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (MME), που το υλοποιούν ανά δίμηνο, τα στοιχεία προβολής των μηνυμάτων της εκστρατείας για το δίμηνο αυτό, ήτοι τα αποδεικτικά υλοποίησης της διαφημιστικής προβολής (καταχωρήσεις στον τύπο, αποδεικτικά ραδιοτηλεοπτικής προβολής ή προβολής μέσω internet κ.λπ.) καθώς και λίστα με το ποσό προς πληρωμή προς κάθε Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) για τη διενεργηθείσα διαφημιστική προβολή. Σημειώνεται πως η ΚΥΑ δεν κάνει καμία αναφορά σε τιμολόγια από την πλευρά του αναδόχου.
Η Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Υγείας διενεργεί όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ολοκληρωθεί η πληρωμή.
Όπως αναφέρει η ΚΥΑ, το Αυτοτελές Τμήμα Προμηθειών του Υπουργείου Υγείας ορίζεται αρμόδιο για τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) σε εκτέλεση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών του αναδόχου και της απόφασης για την υλοποίηση της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού, τον έλεγχο και την εκκαθάριση αυτών.
Η παραλαβή δύναται να διενεργείται ανά φάση, τμηματικά και αποδεικνύεται με πρωτόκολλο τμηματικής παράδοσης-παραλαβής, που συντάσσεται με ευθύνη της ειδικής επιτροπής παραλαβής. Στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου τμηματικής παραλαβής πρέπει να βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση και το αναλογούν ποσό ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης και κάθε επιμέρους μέσο Προβολής βάσει της σχετικής πρότασης του αναδόχου.
Tέλος αξίζει να σημειωθεί πως η νέα ΚΥΑ αναφέρει επίσης πως η αμοιβή του αναδόχου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 3% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης
Το ρεπορτάζ ολόκληρο το διαβάζετε εδώ: https://www.businessnews.gr/epixeiriseis/epikoinonia-media/item/208116-ekstrateia-emvoliasmoy-19-74-ekat-evro-telika-sta-media