Ζωντανή σύνδεση με την καταναλωτική και εργασιακή «καφρίλα» των Public υπόσχεται το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ διαφημίζει τον εργασιακό μεσαίωνα της Μαύρης Παρασκευής

Το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων AΠE-ΜΠΕ ανακοίνωσε με μήνυμά του στο twitter ότι θα μεταδώσει ζωντανά μέσα από το ιδιωτικό κατάστημα Public την Μαύρη Παρασκευή, που έχει συνδεθεί με κατάφωρη παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο.

Στο μήνυμά του αρχικά διαφημίζει ότι τα Public υποδέχονται και φέτος την Μαύρη (για τους εργαζόμενους) Παρασκευή  αναπαράγοντας σχετικό δελτίο Τύπου της εταιρείας.

Όπως έχει καταγγείλει ο Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου – Ψηφιακών Μέσων Αττικής η Μαύρη Παρασκευή αποτελεί μια «καταναλωτική και εργοδοτική καφρίλα» την οποία τα Public και άλλα καταστήματα εισήγαγαν και στην Ελλάδα από τις ΗΠΑ δοκιμάζοντας στα όρια τις αντοχές των υπαλλήλων τους αλλά και την αξιοπρέπεια των καταναλωτών.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες αρκετοί υπάλληλοι έχουν χάσει τη ζωή τους όταν ποδοπατήθηκαν από αλλόφρονες καταναλωτές, που συνέχισαν να ψωνίζουν ακόμη και πάνω από τα νεκρά σώματά τους.

Μπορείτε να δείτε όλα τα περιστατικά δολοφονιών και θανάσιμων τραυματισμών υπαλλήλων και πελατών στη σελίδα blackfridaydeathcount.com

Αποτελεί ειρωνεία της τύχης ότι το αμέσως επόμενο μήνυμα που ανάρτησε το AΠE-ΜΠΕ αφορούσε διεθνή διάσκεψη με θέμα «Ο Κοινωνικός Διάλογος και το Μέλλον της Εργασίας» (#Futureofwork) που πραγματοποιείται στην Αθήνα. Τους κυβερνητικούς στόχους και τις προτεραιότητες του υπ.Εργασίας, όπως μαθαίνουμε ανέπτυξε η Έφη Αχτσιόγλου.

inffowar logo

Βοήθησε το INFO-WAR να συνεχίσει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία

Για περισσότερες επιλογές πατήστε εδώ