Μητσοτάκης new york times

Στα δημοφιλέστερα των NYT στο Facebook η «σαπίλα» της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Δυο ημέρες μετά τη δημοσίευσή του, το κείμενο του Αλεξάντερ Κλαπ με τίτλο «Η σαπίλα στην καρδιά της Ελλάδας είναι πλέον εμφανής σε όλους» βρίσκεται ανάμεσα στα δημοφιλέστερα θέματα των New York Times με βάση τη διάδοσή τους στο Facebook.

Εχει ενδιαφέρον ότι ανάμεσα στα 20 θέματα που παρουσιάζει η εφημερίδα στη συγκεκριμένη κατηγορία, τα 18 αφορούν τις Ηνωμένες Πολιτείες και μόνο ένα ακόμη σχετίζεται με διεθνή θέματα και συγκεκριμένα με την κατάσχεση μιας ρωσικής θαλαμηγού (ακόμη και αυτό βέβαια έχει αμερικανικό ενδιαφέρον καθώς σχετίζεται με την τράπεζα JP Morgan).

Τα συγχαρητήρια βέβαια για αυτή την κατάκτηση ανήκουν σε σημαντικό βαθμό στο επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού και στις ορδές των φιλοκυβερνητικών τρολ που εδώ και ημέρες προσπαθούν να πλήξουν το κύρος της εφημερίδας και του συντάκτη του κειμένου.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με παλαιότερη εκτίμηση αρχισυντάκτη της εφημερίδας οι New York Times δημοσιεύουν καθημερινά περίπου 150 δημοσιογραφικά κείμενα και άλλα 65 στο blog τους.

Θυμίζουμε ότι ανάμεσα στις τραγελαφικε΄ς προσπάθειες των τελευταίων ημερών περιλαμβάνεται η διασπορά από μέλη της ΝΔ της ψευδούς πληροφορίας ότι οι NYT έλαβαν 28.000 δολάρια για να δημοσιεύσουν το κείμενο, η ad hominem επιθέσεις εναντίον του Αλεξάντερ Κλαπ αλλά και η αποτυχημένη προσπάθεια του διορισμένου από την κυβέρνηση, Απόστολου Δοξιάδη, να δημοσιεύσει απάντηση, την οποία απέρριψε η εφημερίδα.

Ακόμη πιο αστεία ήταν η προσπάθεια συγκεκριμένων «embedded» δημοσιογράφων της Νέας Δημοκρατίας να υποβαθμίσουν το θέμα. Ο Γιάννης Πρετεντέρης γράφοντας στην εφημερίδα Τα Νέα, του Βαγγέλη Μαρινάκη, χαρακτήριζε τον βραβευμένο δημοσιογράφο «τραμπαρίφα». Το The Toc έγραφε σε τίτλο του ότι «οι New York Times άλλαξαν τον τίτλο» αγνοώντας προφανώς ότι για λόγους οικονομίας χώρου οι εφημερίδες συχνά χρησιμοποιούν διαφορετικό τίτλο στην έντυπη έκδοση και διαφορετικό στην ηλεκτρονική (ακόμη και στην έντυπη βέβαια οι NYT επαναλάμβαναν με μεγάλο μεσότιτλο την αναφορά στη «σαπίλα» της κυβέρνησης Μητσοτάκη).

Αν αυτή ήταν η καλύτερη επικοινωνιακή διαχείριση κρίσης που μπορούσε να πετύχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναρωτιόμαστε τι θα συνέβαινε σε περίπτωση κάποιας διεθνούς κρίσης.

inffowar logo

Βοήθησε το INFO-WAR να συνεχίσει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία

Για περισσότερες επιλογές πατήστε εδώ