ΜΜΕ κορονοϊός λίστα Πέτσα

Ποια «γαλάζια» ΜΜΕ και δημοσιογράφοι πήραν τα 20 εκ. Πέτσα

Προκλητικές διακυμάνσεις μεταξύ φιλοκυβερνητικών και αντικυβερνητικών ΜΜΕ εμφανίζουν τα ποσά που μοίρασε η κυβέρνηση της ΝΔ με πρόσχημα την πανδημία του κορονοϊού, ακόμη και ύστερα από τις «διορθώσεις» που λέγεται ότι έγιναν στην αρχική πρόταση που είχε καταθέσει η εταιρεία Initiative.

Μέσα ενημέρωσης που παρουσιάζουν σαν ευαγγέλιο τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης πήραν πολλαπλάσια χρήματα από ανάλογα ΜΜΕ που ασκούν κριτική – αναλογικά με την κυκλοφορία, ή την τηλεθέασή τους.

Όπως παρατηρεί παραδείγματος χάριν το e-tetradio στο twitter το TVXS.gr έλαβε 5.000 ευρώ ενώ μόνο το site των Παραπολιτικών έλαβε 147 χιλιάδες ευρώ.

Αναζητώντας την επισκεψιμότητα που έχουν τα site, μέσω της υπηρεσίας Alexa διαπιστώνουμε ότι το TVXS βρίσκεται στην 141η θέση της πανελλήνιας κατάταξης και τα Παραπολιτικά στην 94η. Η διαφορά τους δηλαδή δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση ότι έλαβαν τριάντα φορές περισσότερα χρήματα.

Επίσης, η εφημερίδα Παραπολιτικά έχει λάβει 60.000 ευρώ και 40.000 ο ραδιοφωνικός σταθμός.

Έκπληξη αποτελούν ιστοσελίδες όπως το bovary.gr που έλαβε 100.000 ευρώ ενώ βρίσκεται στην 278η θέση της πανελλήνιας κατάταξης.

Στις εφημερίδες, η ΕΦΣΥΝ έλαβε συνολικά 30.000 ευρώ (και μόλις 10.000 για το site), ενώ η Καθημερινή έλαβε 100.00 για το κυριακάτικο φύλλο, 59.500 για το σαββατιάτικο φύλλο, 10.500 για την αγγλόφωνη έκδοση, και 150.000 για το site.

ποσά λίστα Πέτσα ΣΚΑΪ καθημερινή

Την ίδια στιγμή 60.000 ευρώ έλαβε ο Φιλελεύθερος και 120.000 το liberal.gr.

Σε ένα ακόμα ενδιαφέρον σημείο, 2.000 ευρώ φαίνεται να έχουν δοθεί στο ραδιόφωνο Βήμα FM, που σύμφωνα με το e-tetradio έχει κλείσει από το 2017.

Η καθυστέρηση, επί δύο μήνες, της δημοσίευσης της λίστας προκαλεί εύλογα ερωτήματα με αρκετούς δημοσιογράφους να κάνουν λόγο ακόμη και για «μαγείρεμα» των στοιχείων.

Όπως αναφέρει το Documento (το οποίο εξαιρέθηκε ολοκληρωτικά από το πρόγραμμα) «ενώ τα ΜΜΕ καλούνταν να τιμολογήσουν την εταιρία Initiative για τη διαφήμιση που πήραν, δέχτηκαν ενημέρωση ότι πρέπει να την ακυρώσουν και να τιμολογήσουν εκ νέου, το υπουργείο Οικονομικών. Στη δεύτερη τιμολόγηση εμφανίστηκαν ΜΜΕ με μικρότερα ποσά από αυτά για τα οποία έδινε εντολή η εταιρία Initiative».

Δείτε ολόκληρη τη λίστα όπως δημοσιεύθηκε από την Εφημερίδα των Συντακτών.