Με ένα εκτενές αφιέρωμα στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυκλοφορεί το 18ο τεύχος του περιοδικού Δημοσιογραφία, σε συνεργασία με το Columbia Journalism Review (CJR).

Γιατί έρχεται το τέλος του διαδικτύου όπως το γνωρίσαμε και ποιοι θα το νιώσουν πρώτοι; Είναι τα social media ο νέος «αρχισυντάκτης του πλανήτη» και πόσο απειλούν την ανεξαρτησία του Τύπου; Ποια είναι τα δύο πιο εμπορικά dating apps και πώς μετατρέπουν τον έρωτα σε επιχείρηση με κέρδη δισεκατομμυρίων; Τι ελκύει όλο και περισσότερους εφήβους σε Instagram και Snapchat;

Από την ανησυχητική συγκέντρωση λογοκριτικής δύναμης στα χέρια ιδιωτικών κολοσσών όπως το Facebook, έως την προβλεπόμενη οικονομική συρρίκνωση τεχνολογικών γιγάντων όπως η Apple και από τις προτιμήσεις των νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τη γοητεία του ψηφιακού έρωτα, η συντακτική ομάδα του περιοδικού «Δημοσιογραφία» αναλύει εις βάθος τις πιο ενδιαφέρουσες τάσεις στο ίντερνετ και δίνει απαντήσεις στο νέο τεύχος (Φθινόπωρο Χειμώνας 2019) που κυκλοφορεί.

Τα επιπλέον θέματα του περιοδικού ασχολούνται με:

  • Τις μοναδικές προκλήσεις του ρεπορτάζ στην υπόθεση Κασόγκι που συγκλόνισε την κοινή γνώμη, μέσα από τον φακό της συνεργάτιδας του CJR, Amanda Darrach.
  • Την πιθανά μοναδική απάντηση στην «επιδημία» των Fake News.
  • Τις τάσεις στους μιντιακούς οργανισμούς, όπως τις αναλύει το Reuters Digital News Report, καθώς η εμπιστοσύνη των πολιτών στους δημοσιογράφους παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
  • Τις 6 + 1 προτάσεις για τη Δημοσιογραφία, της επιστημονικής επιτροπής του AMIRetreat 2018.
  • To ρευστό τοπίο των Μέσων, όπως αποτυπώνεται στην τελευταία παγκόσμια έκθεση της UNESCO για τις Τάσεις στην Ελευθερία της Έκφρασης.

Το τριμηνιαίο περιοδικό «Δημοσιογραφία» εκδίδεται από το Advanced Media Institute και τις Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις, υπό την αιγίδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Συνδρομές με ηλεκτρονική αίτηση στο: dimosiografia.com/register
Σημεία πώλησης: dimosiografia.com/points