Σαν μια κίνηση «φιλική προς το περιβάλλον» χαρακτήρισε η βρετανική εταιρεία Burberry την απόφασή της να κάψει ρούχα και αξεσουάρ αξίας περίπου 30 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να μην κυκλοφορήσουν στην αγορά σε χαμηλότερες τιμές.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία διευκρινίζει ότι η θερμότητα που εκλύθηκε από το κάψιμο των ρούχων συγκεντρώθηκε από την εταιρεία προκειμένου να μην επιβαρυνθεί το περιβάλλον!

Πριν από ένα χρόνο η ίδια εταιρεία είχε καταστρέψει αρώματα αξίας άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ ύστερα από την υπογραφή συμφωνίας με την αμερικανική εταιρεία Coty.

Συνολικά φέτος έκαψε 6% περισσότερα ρούχα και αξεσουάρ σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Όπως αναφέρει το BBC οι ενέργειες της Burberry εντάσσονται στη νέα στρατηγική της εταιρείας να απευθυνθεί σε ακόμη υψηλότερα εισοδηματικά στρώματα. Για το λόγο αυτό κλείνει καταστήματα σε περιοχές που δεν θεωρούνται «στρατηγικής σημασίας» για το κύρος της επιχείρησης.