seoul

Absolut Korea: Πως η ιστορία γίνεται… διαφήμιση

Διεθνείς αντιδράσεις αλλά και επαίνους στο χώρο της διαφήμισης προκάλεσε η απόφαση του τμήματος marketing της βότκας Absolut να χρησιμοποιήσει σε διαφημιστικό της μήνυμα μια φωτογραφία από τις κινητοποιήσεις για την αποπομπή της προέδρου της Νότιας Κορέας, Παρκ Γιουν-Χε.

Η εταιρεία αλλοίωσε ηλεκτρονικά μια φωτογραφία από συγκέντρωση στη Σεούλ, προκειμένου να θυμίζει το σχήμα του μπουκαλιού της.

Η σουηδική εταιρεία, γαλλικών συμφερόντων, συνόδευσε την φωτογραφία με το μήνυμα «Το μέλλον είναι δικό σου για να το δημιουργήσεις».

Η αρχική φωτογραφία από τη συγκέντρωση στη Σεούλ

Στο παρελθόν αρκετές ακόμη εταιρείες αλκοολούχων ποτών έχουν κάνει άμεσες ή έμμεσες αναφορές σε σημαντικά ιστορικά γεγονότα. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα του Johnie Walker που στην αρχή της κρίσης χρέους είχε κυκλοφορήσει με το σύνθημα Keep Walking Greece.

Ακούστε το αφιέρωμα του Infowar στα τραγούδια και τα γεγονότα που έγιναν διαφημιστικό μήνυμα.

[purchase_link id=”20827″ style=”text link” color=”” text=”DOWNLOAD” direct=”true”] infowarlogoΟι εκπομπές διατίθενται δωρεάν.
Αν θέλετε όμως μπορείτε να ενισχύσετε το info-war.gr
inffowar logo

Ξεκινάμε μια νέα περίοδο με πολλές ιδέες

για νέα θέματα, εκπομπές και αποστολές.

Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σου για να τις υλοποιήσουμε.

Βοήθησε το INFO-WAR να συνεχίσει.

Για περισσότερες επιλογές πατήστε εδώ