Νέα στοιχεία για τους followers «μαϊμού» του Twitter και το πώς χρησιμοποιούνται από μεγάλες εταιρείες φέρνει στο φως ο Economist. Πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι η εταιρεία DELL είχε 700.000 ψεύτικα account να την ακολουθούν – δηλαδή το 50% όλων της των followers.
Η τάση εξαπλώνεται και σε πολιτικούς και ήρθε πρόσφατα στη δημοσιότητα όταν ο πρώην υποψήφιος των ρεπουμπλικάνων έχασε σε μια ημέρα το 17% της «ακολουθίας» του. Για το ρόλο των ψεύικων λογαριασμών αλλά και τα πρώτα «πολιτικά δίκτυα» των social media στην Ελλάδα μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στο παλιό αφιέρωμα του περιοδικού Unfollow αλλά και παλαιότερο κείμενο του @Gerogriniaris