Το βρώμικο ρόλο που παίζει η Κομισιόν σαν μεσάζοντας για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας της Ελλάδας επιβεβαίωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την απάντηση που έδωσε στον ευρωβουλευτή Νίκο Χουντή σχετικά με το ρόλο της γερμανικής Lufthansa στην εκποίηση των 14 αεροδρομίων της χώρας.
Ο Ν.Χουντής παρουσίασε ενώπιον του ευρωκοινοβουλίου το πρωτοφανές σκάνδαλο που συντελέστηκε επί πρωθυπουργίας Τσίπρα να τοποθετηθεί ως σύμβουλος των ιδιωτικοποιήσεων μια θυγατρική της Lufthansa, η οποία συμμετέχει στο μετοχικό σχήμα της Fraport που αγόρασε τα αεροδρόμια.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ ουσιαστικά έβαλε τον αγοραστή να καθορίσει τους όρους πώλησης – πρακτική που δεν έχει προηγούμενο ούτε στις μπανανίες του τρίτου κόσμου.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΛΑΕ: «Ο Νίκος Χουντής σε ερώτησή του, επικαλούμενος συγκεκριμένη Οδηγία της Ε.Ε., επισήμαινε ότι, «υπάρχει προφανής σύγκρουση συμφερόντων» στη διαδικασία πώλησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αφού: «Το ΤΑΙΠΕΔ προσέλαβε ως σύμβουλο τη Lufthansa Consulting GmbH, θυγατρική της Lufthansa (μέτοχος της Fraport που αγόρασε τα αεροδρόμια)» και ζητούσε να επιβεβαιώσει η Κομισιόν αν πράγματι: «συνδέεται (καθ’ οιονδήποτε τρόπο) η Lufthansa Consulting με την αγοράστρια εταιρία» και αν, εξ αυτού, υπάρχει παραβίαση της κοινοτικής νομοθεσίας, αφού μπορεί να θεωρηθεί ότι παραβιάζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης και της διαφάνειας κατά τη σύναψη συμβάσεων προμηθειών.
Στην απάντησή της η Κομισιόν, χωρίς να κρατά καν τα προσχήματα, δηλώνει προκλητικά ότι: «Η Επιτροπή δεν διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τους δεσμούς της Lufthansa Consulting GmbH με την Fraport…».
Το μέγεθος του πολιτικού αυτοεξευτελισμού της Κομισιόν, αναφέρει η ΛΑΕ, αποδεικνύεται με μια απλή επίσκεψη στις επίσημες ιστοσελίδες, τόσο της Lufthansa AG όσο και της Fraport AG, που αποδεικνύουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τους οικονομικούς δεσμούς των εν λόγω εταιριών. Η Lufthansa Consulting ανήκει κατά 90% στην Lufthansa Commercial Holding, θυγατρική της Deutsche Lufthansa AG. Η τελευταία κατέχει περίπου το 8,5% των μετοχών της Fraport AG.
Η Κομισιόν, γνωρίζοντας το μέγεθος του ψεύδους και της υποκρισίας της και προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, δηλώνει επιπλέον ότι η Οδηγία που επικαλείται ο Νίκος Χουντής δεν είναι εφαρμοστέα στην προκειμένη περίπτωση, διότι έχει εφαρμογή μετά τις 18 Απριλίου 2016, υπονοώντας ότι η σύμβαση ΤΑΙΠΕΔ – Fraport υπεγράφη πριν από αυτήν ημερομηνία.
Αγνοεί ωστόσο, ή αποσιωπά συνειδητά ότι, τέτοιου είδους συμβάσεις ισχύουν (Γνωμοδότηση Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής) μόνο μετά την κύρωσή τους από την Βουλή, κάτι που έγινε μόλις πριν λίγες μέρες, στις 22 Μαΐου 2016».