Η νέα συγκλονιστική ταινία για τη Γάζα της Fida Qishta «Πού να πετάξουν τα Πουλιά» προβάλλεται σε πανελλαδική πρώτη προβολή την Παρασκευή 13 Ιουνίου, στις 20:00, στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο ΕΜΠΡΟΣ (Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή).

Το πάνελ παρουσίασης της ταινίας αποτελούν:

  • Η Ευρωβουλευτής Σοφία Σακοράφα, μέλος της ελληνικής αποστολής αλληλεγγύης που εισήλθε στη Λωρίδα της Γάζας κατά τον πόλεμο του 2009
  • Ο Παλαιστίνιος πολιτικός αναλυτής Ισμάτ Σάμπρι
  • Εκπρόσωπος της παραγωγής της ταινίας

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση

Η ταινία «Πού να πετάξουν τα πουλιά» περιγράφει τις ζωές δύο θαρραλέων νεαρών γυναικών της Παλαιστίνης, επιζώντων της μαζικής επίθεσης των 23 ημερών του Ισραήλ στη Γάζα που άρχισε στις 27 Δεκεμβρίου 2008. Η δεκάχρονη Mona Samouni και η 24χρονη σκηνοθέτιδα Fida Qishta αντιπροσωπεύουν το πνεύμα και το μέλλον της Παλαιστίνης.

Γυρισμένο στη Γάζα από το 2008 ως το 2010, το ντοκιμαντέρ «Πού να πετάξουν τα πουλιά» αποκαλύπτει την ανθεκτικότητα του ανθρώπινου πνεύματος. Αγρότες, ψαράδες, έμποροι, μαθητές, δάσκαλοι και γιατροί βρίσκουν τους τρόπους να ζήσουν σε μια επίφαση ομαλότητας μέσα στη σκληρότητα του αποκλεισμού και των συνεχών επιθέσεων από το Ισραήλ. Τι συμβαίνει όταν η ανομία γίνεται κανονικότητα; Τι συμβαίνει όταν τα παιδιά μεγαλώνουν ανάμεσα στα χαλάσματα των σπιτιών και των πόλεών τους, όταν αντιμετωπίζουν το μέλλον ως ορφανά στοιχειωμένα από τη μνήμη των βίαιων θανάτων των γονέων τους;

Η Fida Qishta γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Γάζα, στην πόλη Ράφα. Ξεκίνησε το έργο της ως δημοσιογράφος το 2006. Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες Guardian, The Observer (UK), και International Herald Tribune. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Al – Aqsa της Γάζας, με πτυχίο στα γαλλικά. Το 2004 και ενώ σπούδαζε, συν-ίδρυσε και δίδαξε στο Life-Maker’s Centre, ένα κέντρο που προσφέρει ένα ασφαλές μέρος σε παιδιά για να αίξουν, ψυχολογική υποστήριξη, και παρακολούθηση μαθημάτων στα μαθηματικά και τις γλώσσες. Πήγε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2010 για την ολοκλήρωση της ταινίας της.

CLOSE
CLOSE