«ΠΑΝδηΜΙΑ» (ΌΛΑ λοιπόν ΈΝΑ) είναι ο τίτλος της νέας ταινίας μεγάλου μήκους του Δημήτρη Πιατά. Πρόκειτα για μία μαύρη κωμωδία, σε μία χώρα που υφίσταται την επιδρομή ενός ιού, που τον ονομάζουν «Σύνδρομο της Τζοκόντα» – γιατί ο ασθενής παύει να έχει την αντίληψη του περιβάλλοντος και χαμογελά – ενώ η ίδια η χώρα είναι υπό κατάρρευση από χρεωκοπία. Συμμορίες λυμαίνονται τη χώρα.

Ο Κώστας Ανδρέου (Θεοδόσης Πελεγρίνης), τηλεοπτική περσόνα, είναι στα πρόθυμα της επαγγελματικής και προσωπικής κατάρρευσης. Με διαλυμένο γάμο (Ναταλία Δραγούμη), με ερωτική ζωή πληρωμένη πόρνη (Λουκία Παπαληγούρα) και τον προσωπικό του φίλο και συνάδελφο δημοσιογράφο Ιωάννη Βίαιο (Ανδρέας Ρουμελιώτης) να υφίσταται τον ιό της πανδημίας.

Ο Μπος (Δημήτρης Πιατάς) έχει τη δημοφιλέστερη εκπομπή στην τηλεόραση με τίτλο «Πρόσκληση σε Γεύμα για έναν Υποψήφιο Καλεσμένο», όπου ο καλεσμένος αποδομείται και διασύρεται για κάποια αμαρτία του παρελόντος. Το δημοσιογραφικό team της εκπομπής αποτελείται από τον ντετέκτιβ (Μάκης Παπαδημητρίου) και τη σκηνοθέτιδα (Λουκία Πιστιόλα).

Υποψήφιος καλεσμένος είναι ο Ανδρέου για μια κατασκευασμένη τηλεοπτική είδηση που τον έκανε διάσημο. Το χαμένο τηλεοπτικό υλικό θα βρεθεί από τον Μπος, μαζί με τους ήρωες που έπαιζαν στο «στημένο» δημοσιογραφικό ρεπορτάζ, για να καλυφθεί κατά τη διάρκεια της ζωντανής παρουσίας του Ανδρέου στην εκπομπή, με αποτέλεσμα την προσωπική του κατάρρευση, ζωντανά, από την προσβολή του ιού.

Το βασικό στοιχείο της ταινίας, είναι η τηλεοπτική εκπομπή. Το concept, είναι ο καλεσμένος, που καλείται σ’ένα πλήρες τηλεοπτικό γεύμα, παρουσία του κοινού, όπου κατά τη διάρκεια του αποκαλύπτεται κάποιο ένοχο παρελθόν, από τον παρουσιαστή, Μπος, με σκοπό τον διασυρμό.

Αξιοποιείται η ταινία μικρού μήκους του Δημήτρη Πιατά «Μαμά γιατί δε φωνάζεις πια» (Επίσημη Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, 1975), με τα ίδια πρόσωπα που έπαιζαν και τότε (Σοφία Κακαρελίδου, Μιχάλης Μητρούσης) στο τώρα.

Ψευτο-ντοκιμαντέρ μυθοπλασίας και σχόλιο της πραγματικότητας με την εικονική τηλεοπτική και όλα αυτά με χιούμορ… Γιατί χιούμορ είναι η αλήθεια με λίγη διακόσμηση στο τέλος.

ΠΑΝδηΜΙΑ (ΌΛΑ λοιπόν ΈΝΑ)

  • ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ – ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΕΛΕΓΡΙΝΗΣ
  • ΜΠΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ
  • ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ – ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  • ΑΝΤΙΓΟΝΗ (ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ) – ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ
  • ΜΙΚΥ – ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΤΡΟΥΣΗΣ
  • ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΙΑΙΟΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ) – ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ
  • ΝΑΤΑΣΣΑ (ΠΟΡΝΗ) – ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ
  • ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΛΑΤΩ – ΛΟΥΚΙΑ ΠΙΣΤΙΟΛΑ
  • ΣΟΦΙΑ (ΠΑΛΙΑ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ) – ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΑΡΕΛΙΔΟΥ
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ (ΚΟΠΕΛΑ) – ΙΩΑΝΝΑ ΠΙΑΤΑ
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΦΙΛΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ) – ΘΑΝΟΣ ΤΟΚΑΚΗΣ
  • ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΠΑΛΕΤΟΥ – ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΡΟΥΧΑ
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ – ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΡΑΣ
  • ΧΑΡΥΒΔΗΣ – ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΗΣ ΛΑΜΑΡΗΣ, ΜΑΙΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙOY, ΙΣΙΔΩΡΑ ΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΑ ΜΑΡΚΑΤΑ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΡΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: METAVISION-ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: ΝΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ
Δ/ΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: ΠΑΝΟΣ ΓΚΟΛΦΗΣ/ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΧΟΛΗΨΙΑ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
ΜΟΝΤΑΖ: ΜΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ: ΖΩΗ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

20
CLOSE
CLOSE